• 1. Napsal jen jednu publikaci.

    2. Ta byla v obskurní jazyce.
    3. Neměla ani poznámkový aparát, ani žádnou bibliografickou citaci.
    4. Nebyla publikována v recenzovaném, nebo impaktovaném časopise a nebyla zadána do RIV.
    5. Je důvodné podezření, že ji nenapsal sám.
    6. Kdysi stvořil svět, ale udělal něco od té doby?
    7. Nerad spolupracuje s ostatními, je extrémně žárlivý.
    8. Vědecká komunita není schopna zreprodukovat jeho experimentální výsledky.
    9. Nikdy nedostal ke svým experimentům na lidech souhlas od etické komise.
    10. Když se jeho pokusné objekty začaly chovat jinak, než očekával, utopil je, aby zakryl selhání své hypotézy.
    11. Málokdy přednáší a považuje za postačující říci svým studentům: “Přečtěte si to v mé knize.”
    12. Podle některých svědků poslal místo sebe svého syna, aby učil jeho studenty.
    13. Své první dva studenty vyloučil ze studia, protože se toho naučili přílis mnoho.
    14. Odmítá známkovat podle křivky, jeho známky jsou jen: “prospěl”/”neprospěl”, přičemž k získání “prospěl” je zapotřebí 100%.
    15. Ačkoliv jeho předmět obsahuje jen 10 požadavků na úspěšné zvládnutí, většina studentů u testů propadá.
    16. Jeho konzultační hodiny jsou nepravidelné a obvykle se nekonají na půdě fakulty, ale na vzdálených vrcholcích hor.
    17. Tráví příliš mnoho času výukou a neprovádí skoro žádný výzkum.
    18. Neprezentuje výsledky práce na konferencích.
    19. Neúčastní se práce v komisích na katedře.
    20. Většina akademické obce v něj nevěří, nevěří ani tomu, co se říká o jeho minulosti, a venkoncem mu nepokrytě nedůvěřují.
    21. Nikdy nedostal doktorát a to dokonce ani honoris causa.
    ————————————

    Líbí se ti tento článek? Přidej ho na Top Články

    Posted by Věra Tydlitátová @ 7:00

  • 3 Responses

    WP_Modern_Notepad
    • Persi Says:

      22. Většina akademické obce zpochybňuje už jeho samotnou existenci
      23. Jediná z jeho publikací nebyla podrobena recenznímu řízení
      24. Panuje důvodné podezření, že svou jedinou publikaci recykloval o šest století později pod pseudonymem.
      25. Jeho teze tak nekonzistentní, že i ti, kdož je přijímají se nedokáží na jejich znění shodnout.

    • Persi Says:

      26. Účinnost jeho výukových metod je zpochybňována
      27. Jako důvod k pokračování výzkumu uvádí pouze sebe samotného

    • Věra Tydlitátová Says:

      Byla bych opatrnější v obvinění Horyny (stále si myslím, že ty maily mohl někdo na něj záměrně hodit), ale nynější stav univerzit i společnosti tenhle článek vyjadřuje trefně: http://lemur.mu/index.php/nazory/spolecnost/555-shnije-zaiva

 

Listopad 2017
P Ú S Č P S N
« Lis    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Archivy